Har ju inte varit...

Har ju inte varit så duktig på att blogga denna veckan :( men nu lovar jag att det ska bli en stor ändring på detta :D

 Idag har jag bara slappat och inte gjort något alls. Vaknade 10 över med världens knip i magen (inget skönt alls) Så jag gick upp och åt, fattade nästan att det var det, eftersom jag inte hade ätit på ett ex abtal timmar. Efter det försökte jag sova, men lyckades jag? NEJ :( Sen vid kanske 1 så lyckades jag äntligen somna, sov i kanske 1 timme :love: Ikväll blir det att titta på melodifestivalen, och efter det blir det nog en bra film, kanske Karate kid, jag bara älskar den filmen, kan typ hela filmen utan till. Om ni inte har sett den, så se den, och helst imorn :D Där kom en liten replik från Centralskolan men Filippa Bark :D Den måste ni även se på Youtube :)
Blir kanske inte ett så roligt inlägg, men det får ni leva med :D Det lär iaf bli fler inlägg idag :D

PUSS så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0