ibland står han rakt framför dig utan att du hunnit inse att det är honom som du väntat på hela livet

har varit as dålig på att blogga under helgen men har inte haft tid... eller tid har jag haft, när vi har suttit i bilen, men då har jag inte haft något roligt att säga. så ja, det är anledningen till nästan ingen bloggning. hade tänkt berätta lite om helgen i detta inlägget sen i nästa ska jag berätta om nobelfesten 8/12 :)

helgen: i fredags började med skola som vanligt, efter skolan åkte jag hem till mathilda och hjälpte henne att packa, sen vid ca: 2 tiden så kom hennes pappa och hämtade oss och då stack vi till danshuset och körde lite hårdträning inför nm. sen vid typ halv 5 tiden bar det av mot ''örebro''. första natten bodde vi lite utanför norrköping, vi bodde i typ ett slott, as läskigt först tyckte jag, men det var faktiskt riktigt mysigt. sen så tidigt på lördags morgonen så bar det av mot arenan och nordiska mästerskapen i disco! jag kan säga att vi inte var speciellt taggade, men det gick bra ändå. första dagen var det singeldisco. mammi och pappi kom upp och överraskade mig. så de stannade oxå där, så det var mysigt. ja, sen efter tävlingen vid ca: 7 tiden så åkte vi till hotellet, vi gick och åt lite, sen stack jag och emilia till hotellet och gymmade lite. ja, sen så gick vi upp på rummen och sov. sen på söndagen gick vi upp tidigt. vi sminkade oss på hotellet sen åt vi frukost och sen bar det av mot arenan för dag 2 = pardisco. ja, sen var annalena snäll och fixade vårt hår, och gud va fint det var! tack!! ja, sen efter tävlingen så bar det av mot helsingborg igen. men innan så stannade vi i motala och åt lite på donken, gick även in på godishuset och köpte lite gott godis! sen var  vi hemma vid kanske 11 halv 12 tiden, vet inte exakt när vi va hemma.

nu kommer det lite bilder, men inte så jättemånga...








ganska mycket snö lite högre upp i landet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0