YOU MEAN MORE TO ME THAN YOU EVER CAN IMAGINE

Sitter hemma hos mig tillsammans med Julia :D Åkte hem till Julia vid kanske halv 2, köpt hårfärg på vägen, för hennes mamma var snäll och färgade mitt mörka hår :D Sen åkte jag, Julia och Hannah in till stan, käkade på mc, och när vi väl satt på mc och hade precis börjat käka så kommer My och Peter, dom satt vi oss. Sen åkte vi 3 tillbaka till Ryebäck :D Träffade Jesper, sen åkte jag och Julia hit :) Och jag vet inte hur länge vi ska va uppe, men det blir väl ganska länge :D Imorn har vi den sista elitträningen, och imorn får vi även reda på vilka som kommer med till denna terminen, gissa om jag och Julia är nervösa...

Men nej, nu blir det nog inte mer bloggning idag <3


En jättefin bild på mig och Julia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0