YOU MEAN MORE TO ME THAN YOU EVER CAN IMAGINE

Kom hem för dryga 2 timmar sen :) Va och träna, hade först fys sen blev det lite friträning :D Fysen är så jäkla jobbig, men det är så himla skönt när man är klar!!! Och bara tanken på att man aldrig gav upp, den är helt underbar :D Och träningvärken som jag kommer ha imorn är ett tecken på att man har tränat hårt!!
Men iaf idag gick jag upp vid halv 10. Ovanligt tidigt för att vara jag :) Gick upp, duschade gjorde vid mig, sen vid 5 över 12 gick jag ut till bussen för att möta upp Alice :) Sen har vi inte gjort så mkt. Eller jag satt och kollade på NEVER SAY NEVER :D för tredje gången. Sen tränade vi och nu sitter jag här :)


Åker om unger 2 dagar :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0