You make my world wonderfull

Sitter just nu hemma hos Mathilda med henne bredvid mig med en annan data :) Vaknade vid kanske 11 idag så gick jag upp och gjorde vid mig och sen gick vi ut med reklamen (inget roligt, men pengarna behöver jag!!) Sen när vi va klara så gick vi hem och så satt jag bara och chilla, smsade med mathilda samtidigt :) Vi bestämde att vi skulle till väla en snabb sväng :) Dom har fått in skit fina piercingar, jag vill ha!!!!!! :D men iaf, sen åkte vi hem till Mathilda och vi har nyss käkat och nu sitter vi här. Vi ska snart ut ett tag :D Vet inte när jag ska än. Men imorn ska jag iaf träffa Jesper :D Sen måste jag även packa eftersom jag åker på torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0