ONE DAY WHEN THE SKY IS FALLING I'LL BE STANDING RIGHT NEXT TO YOU

Vet att jag inte har varit så bra på att blogga men har haft fullt upp :) Som igår efter skolan så åkte jag hem och käka sen stack jag till Rydebäck va där, sen stack jag och Julia hem till mig och hämtade saker för jag  skulle sova hos henne :DVi möte upp Alex och Matti vid MAXI sen stack vi till kg, gjorde typ inget sen vid 11 stack jag och Julia in till henne. Vi somnade vid kanske 2 vaknade av den jävla åskan... sen gick vi upp vid halv 9 när vi egentligen skulle gått upp vid 8... Vi tog bussen ner till MAXI och så hämtade mina föräldrar oss där sen viid 10 skulle vi va på Danshuset för en mingelsak. Efter det hade vi styrelsemöte. Sen åkte jag och Julia ner till Mc på knutan och träffade Peter och My :D Snälla människor!!! Efter det åkte jag och Julia till Rydebäck när vi kom hem till henne så la vi oss i hennes säng och somna, vi sov i typ 3 timmar, så jäkla skönt!! :D sennär vi vakna så käkae vi sen stack vi hem till Hannah, först gjorde vi typ inget, sen gick vi ut men ganska många andra. hände typ inget  spc, men nu sitter iaf Julia här hemma hos mig :D Imorn blir det träning, 3 stycken, gissa om jag kommer va död... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0