IT WAS SO AWESOME!!!!!!!!!

Nu är jag hemma från Camp Gala, eller har varit det i ca 1 dag nu. Jag vill tillbaka nu!!!!!! Det har varit helt underbart, har varit tufft, men samtidigt sjukt kul!!! Men ska nog snart upp igen tillsammans med Miranda och ta privatlektion i street :D Älskade martins street lektioner!!! Igår morse vaknade vi av att martin och Josefine kastade mjöl på oss! Roligt, HAHAHHAHA :D Nu i morse när jag vaknade saknade jag allt så sjukt mkt, saknade alla lärarna och mjölet vi fick på oss, och att dom ritade på oss, och alla underbara människor!! Det Martin ritade på mig har fortfarande inte gått bort... När man va där tränade man ungefär 8 timmar per dag, så det är sjukt mkt :) Men vi tränade bara inte, första kvällen va vi på ett badhus, andra kvällen va vi på stranden och hadde beachparty, grillade och sånt mys :D Och tredje och sista kvällen va det soiaren (stavning), man fick visa upp saker och sånt. Eftersom Martin och Calle hade ritat på alla, så var det några tjejer som hade varit och köpt grädde, och på soiaren så bad dom Martin och Calle att sätta sig på varsin stol, och så tog dom på dom ögonbindlar, och bara sprutade ner dom med grädde, skit roligt verkligen!!!! :D Sen den sista dagen var det uppvisning för föräldrar :D senvid 2 åkte vi hem, eller vi stannade vid freeport, blev ett ar adidas byxor, och en adidas jacka, kommer kanske bilder lite senare. Men nu kommer lite bilder som jag har tagit från Miranda :D








Mathilda och Emilia <3


Miranda och Mathilda utanför sinclair


Miranda körde lite extra träning genom att springa upp och ner för alla trappor


Som sagt


Söta åmåls Moa :D


Mathilda, lite trött?


Denna bjuder jag på


Försöker sola lite =)


Moa :D



Vill flytta till Gbg, blir kanske nästa år vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0