HOW COULD YOU DO THIS TO ME??

Blev inget bloggande igår... Packade och plockade undan hela dagen :D Jag åker imorn :D:D:D jag längtar skit mkt, det ska bli så sjukt roligt :D Men iaf igår vid typ 20 i 6 så blev jag hämtad av Alice och hennes pappa, vi åkte hem till Amanda för att vi skulle fira att hon snart fyller år :) Hade sjukt roligt, men önskar att jag hade kunnat va vaken typ hela natten, men nej, ska ju upp skit tidigt imorn, så var tvungen att sova. Men hade roligt ändå, så tack för det!! :D Vaknade vid 9 imorse gick upp, tog ner tältet och så vidare. Sen fick jag även skjuts hem av Alice morfar, Snällt :D Och nu sitter jag här, ska städa lite sen packa det sista, och sen packa träningkläder för ikväll blir det träning, sen hem och sova, så detta blir nog den sista uppdateringen innan jag åker, om jag inte orkar sätta på datan ikväll. Ska även fixa mig för jag ska först ner i stan och träffa Mathilda, handla en Frapino och sen ska vi hem till henne, jag ska hjälpa henne att klippa hennes byxor :) Men det var väl att för nu, ha de bra om jag inte skriver ikväll. Som sagt kanske jag uppdaterar från mobilen på tåget imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0