Vad har hänt denna veckan?

Lördag: I lördags var det tävling i Tidaholm, gick ganska bra. Jag blev 12:a av 23, men det var min första guld tävling, så jag är nöjd. Det blev inte att jag tävlade i par, för Mathilda var sjuk :( Tävlade i grupp, vet faktiskt inte vilken plats vi kom på. Men det hände en tråkig sak, och det var att det var Bellas sista tävling, och hon som har varit med i gruppen ända sen den starta för typ 1,5 år sen :( Så det var tråkigt. Sen när vi kom hem, så sov Mickaela hos mig, jag somnade först. Vi hade skit roligt (Y)

Söndags: I söndags så vaknade Mickaela upp hos mig, vi satt typ vid datan ooch sånt, hade skit roligt. Sen gjorde vi oss ordning så stack vi till väla ett litet tag, handlade en halsduk på Gina. Efter det stack vi till Danshuset som är mitt 2:a hem. Det var 5-kamp, roligt var det. Vi skulle köra radio styrd bil, jag var typ bland dom sämsta, HAHA :D Sen så bestämde jag, mamma, Mickaela och Mickaelas mamma att jag skulle sova hos dom, så det gjorde jag.

Måndag: Vaknade upp hemma hos Mickaela vid typ 8, elr något sånt, vi gick upp och gjorde ordning oss, sen stack vi hem till Simon och Mickaelas pappa för att vi skulle rida, det var väl roligt. Gick inte så värst bra, var ju faktiskt ett tag sen jag red. Sen på hem vägen så åt vi MC'Donalds, mums. Vi åt i bilen, efter det stack vi hem till dom igen och då duschade jag, sen direkt efter stack vi till Danshuset, för jag skulle ha privatlektion men James, en skit duktig tränare. Han hade med 2st dräkter så jäkla fina, jag hade kunnat göra typ vad som helst för att få dom, men typ till SM elr lite senare så ska vi göra en linade någon av dom. Sen halv 8 till halv 10 så var det grupp lektion. Sov faktiskt hemma själv. Grattis till mig :D

Tisdag: Vaknade vid typ 12 elr något sånt. Mickaela va på nån sak med konfan, men hon kom hem vid typ 3 så då kom hennes mamma, simon och Mickaela och häma mig, så stack vi hem till dom, så sov jag där och lite sånt. Hände inte så mkt.

Onsdag: Vaknade jag upp hos Mickaela och Simon och dom, mysigt. Vi viste inte vad vi skulle hitta på, men till slut så kom vi fram till att vi skulle till väla och fika med min mamma och pappa. Så jag handlade ett par treggings och en sak till min dräkt. Sen kom jag och Mickaela på en sak, at vi kanske skulle kunna ha sovis en natt till, eftersom hon och Simon skulle till deras pappa idag (torsdag), och det gick dom med på. Så det blev så. Vi gjorde inte så värst mkt, men roligt hade vi :)

Torsdag: Idag vaknade jag upp hos Mickaela och Simon igen. Vi gick upp gjorde ordning oss, för att Simon skulle till tandläkaren, jag och Mickaela satt kvar i bilen och vänta, vi prata och lite sånt :D Sen när han var klar hos tandläkaren så skjutsa dom hem mig för att Mickaela och Simon skulle till sin pappa. När jag kom hem så gjorde jag inte så värst mkt, först. Messade Jennifer och frågade om hon kunde va, det kunde hon så hon kom till mig, vi tittade lite på tv och sånt på mitt rum, mysigt. Sen gick vi hem till henne och nu sitter vi här :D<3

Det var typ allt jag har gjort :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0