Sitter hemma hos min....

Sitter hemma hos min älskling Jennifer :)

Skolan idag har varit helt fantastisk. Först var det SO, ganska soft lektion, vi läste om industriella revolutionen. Ganska tråkigt men ändå soft. Efter de hade vi håla, sen hade vi idrotts teori, efter det blev det ha håla igen :D sen hade vi matte/No, men det blev NO, vi gick igenom olika saker som atom saker och sånt sen så tittade vi på film, om kol och sånt. Sen var det lunch efter det fick vi sluta, vi skulle egentligen haft slöjd men efter som vår syslöjds lärare är i Franrike så slapp vi :D

På den andra hål timmen så började jag, Jennifer och Zlata snacka om en sak som jag inte kommer ihåg, men hon tyckte att det var gulligt, och så började Zlata först gråta sen kom Jennifer, och så Zlata typ atthon älskade oss skit mkt och så började jag oxå gråta, haha :D<3   (Bara så att alla vet så var det typ glädje tårar)

PUSSHEJ :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha döör :(<3<3

2010-11-19 @ 19:16:42
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0