Sitter hemma hos Jennifer och f...

Sitter hemma hos Jennifer och fryser, vi får bara hoppas på att jag inte blir sjuk. Har ju inspelning imorn. Då måste man ju vara frisk. På söndag blir det kanske ner till RÅÅ med Jennifer och Zlata på julskyltningen.

Det är sjukt, för en vecka sedan så var jag ju i Ullared och jag har fortfarande inte lagt upp vad jag handlade. Men jag lovar att det kommer antingen imorn eller på söndag.

Jag vet att jag kanske inte har kagt upp så roliga inlägg idag men ni får nöja er med detta som jag har skrivit. Det kommer inte bli så bra uppdatering imorn eftersom jag är på danshuset i 3 timmar sen ska jag va med jennifer på kvällen eftersom hon är ensam hemma, men vi vet inte vad vi ska göra.

Men ja, det var typ allt :D

PUSSHEJ :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0