Lördag...

Idag är det lördag som sökert alla vet.

Först vaknade jag vid 9, sen somnade jag om, trodde först att jag vaknade vid 12 men klockan var egentligen bara 11. Jag gick upp gjorde ordning mig och så var pappa snäll och ville skjutsa mig till Mathilda älsklingen :love: Först gjorde vi inget speciellt, sen stack vi till MP, där träffade vi Fille, sen var vi även med Mårten, roligt :) Jag stack hem vid halv 6, för vi skulle till F och äta. Men nu är jag hemma igen, tittade nyss på ''Bring it on'', den filmen är skit bra. Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill gå på bio, men ingen verkar kunna :(

Imon blir det först träning, efter det blir det antingen HIF match, elr så ska jag va med Mickaela älsklingen :D Jag vet inte riktigt än vad det blir, annars kanske hon kan följa med på HIF, ähh, vi får väl se :)

PUSSHEJ :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0