Jag vet att jag har blivit s...

Jag vet att jag har blivit seg på att blogga, men jag känner att jag inte har något speciellt att skriva om. Men vissa dagar då känner man nästan bara för att blogga, det är såna dagar jag vill ha varje dag, men man kan ju inte få allat man vill här i världen :(

Idag var det skola som vanligt, det vavr faktiskt ganska roligt, men det brukar det va. Efter skolan så åkte jag med jennifer ner i stan, men inte hela vägen hem, eftersom jag skulle träffa min älskade Emilia. Vi gick till Espresso house och fikade och hade allmänt roligt. Blev ingen Frapino, kände att det var lite för kallt för att dricka det, så istället blev det en värm choklad :D Efter att vi hade fikat så tog vi tåget hem till Emilia. Vi gjorde inget vettigt eftersom vi inte är så normala, men vi åt rostad macka med oboy på, riktigt gott. Tycker att alla ska smacka :D Sen dansade vi lite, eftersom typ hela vårt liv handlar om det, haha :) Sen skjutsade hennes mamma oss till träningen, och på träningen blev det lite splithopp och slow dans, riktigt roligt, förutom att jag fick svin ont i min gjumske (stavning) igen :( Nu sitter jag här som vanligt och ska nog snart sova :love:

Puss på er :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0