I know, NO LIFE

Sitter just nu hemma hos Jennifer och myser. Ska hem vid halv 10, ska mysa lite med mamma, eftersom jag inte har sovit hemma på 2 dagar, har knappt sovit hemma under lovet. Får se vad jag ska göra imon. Men på lördag blir det nog bio med Jennifer, blir kanske även bio men henne imon, vi har inget liv. Men vad kan man annars göra, det ända man annars gör är att sitta hemma vid datan. Jag har faktiskt börjat tröttna lite på att sitta vid datan, jag vet att det låter konstigt, men jaja. Livet kan ändras, och det har tydligen mitt gjort.

Men om ni har något förslag på vad man mer kan göra än att gå på bio, så kommentera gärna!

PUSSHEJ
:love:




Oh, äntligen kommer det en bild :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0