helgen=underbar

Hade tänkt berätta lite om vad som har hänt i helgen :D<3

Fredag: Först var det skola som vanligt då, efter skolan så stack jag till sjukgymnasten och träna och lite sånt, sen stack jag hem till min älskade Mickaela, vi var ute och gick lite och så, sen stack vi hem till henne och åt Tacos :D sen satt vi lite vid datan, våfflade håret, snacka och ja. Sen så fotade vi lite, hon har sånt skit bra typ vit skynke, som man kan fota mot. Det var skit roligt iaf :D Asså vid typ 1 så skulle vi typ sova, men jag var typ så övertrött så att jag inte kunde sova. Jag skrattade typ i 10 min på rad, haha. Jag vet inte riktigt vad jag skrattade åt, men så fort Mickaela tittade på mig så började jag skratta. Jag kunde inte heller skratta normalt eftersom jag var helt hes, så jag tror att jag även skrattade lite åt mig själv eftersom jag skrattade så jäkla rolgt :) Men sen vid kanske halv 2 då somnade vi :love:

Lördag: Så vaknade jag upp hos Mickaela av att Wictor hennes lillebror hoppade upp i sängen och slängde sig på mig, och han typ tryckte upp sitt ansikte i mit, roligt sätt att bli väckt på eller? haha <3 Efter det så gick jag och Mickaela upp oc åt frukost, sen gick vi ner på Mickaelas rum och gjorde typ ingenting. Helt plötsligt kommer Amanda och Emma ner, och där sitter både jag och Mickaela i pyjamas, haha, pinsamt :P Sen tog vi på oss. Sen gick vi upp högst upp på toa och sminkade oss, och lite sånt som man brukar göra. Vi gick ner och åt våfflor sen. Då var klockan kanske 5 i 2, då frågade hennes mamma när vi skulle träffa mina kompisar i stan och det vara hlv 3, och då sa vi då halv 3, hon bara och ni ska ta bussen, vi bara ja, och hin frågade om vi visste när bussen gick men det visste vi inte, så vi fick skjuts. Det var sån tjejfestival i stan, men det var inte alls roligt :( Så vi stack hem ganska tidigt. Vi käkade pizza, men gick vi ner och packade så kom mina föräldrar och hämta oss. Sen när vi kom hem här så satt vi lite vid datan, snackade och typ tittade på film :D<3

Söndag: Vi vaknade vid typ 9 och vi skulle ta bussen till Danashuset vid kvart i 10 trodde vi, men när vi kom ner till busshållplatsen så såg vi att bussen gick vid 10 i 10 ist :( Och nästa buss gick inte förens 18 över, så Mickaela ringde sin mamma, så hon kom och hämtade oss, snällt :D Sen så tittade vi lite på när Wictor dansade, så söt :D Sen så satt jag och Mickaela på danshuset i typ 3 timmar och vi gjorde typ inget vettigt. Vid 10 i 2 skulle jag ha träning. Det var sista video dance´n nästa termin blir det ingen video dance, ist blir det street. Men iaf när jag kom hem så gjorde jag inget spc, och nu vet jag inte vad jag ska göra eftersom jag behöver inte gå och lägga mig eftersom jag är ledig imorn :D

PUSSHEJ :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0