26/11-10

Idag kan jag berätta att det bara är 28 dagar kvar till Julafton och att det är 26 dagar kvar till Jullovet :D Gissa om jag är glad?

Jag sitter just nu hemma hos mina syskon. Ska sova här :D Sen imorn kommer Amanda och Emma hit, sen ska jag och Mickaela fråga om vi inte kan få skjuts till MP :D Sen efter det ska vi träffa några klasskompisar och sen ska vi ner till GA, för det är sån är tjejfestival :D Goodiebags till de 300 första och det är klart attg jag ska vara där då :D

Idag i skolan har det varit en helt vanlig dag förutom att vi hade snöbolls krig, och jag typ mulade sara, Haha hon sa att hon skulle döda mig imorn. Jag får typ ta med sktdd till mitt huve så att jag inte blir mulad :love:

Zlata var sjuk idag så vi får hoppas på att hon kommer imorn, annars vet jag inte vad jag ska göra. Men iaf imorn ska jag döda sara innan hon dödar mig :love:

PUSSHEJ :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0