Live your life.

Dagen idag har varit helt underbar. Vaknade vid 10 över 10 gick typ upp satte på datan och satt här till typ 12, sen gjorde jag vid mig för en gruppträning, gick riktigt bra på träningen faktiskt, är snart klar med vår dans, och det blir riktigt bra. Och vems förtjänst är det, jo Peters. Efter träningen så åkte jag och pappa för att hämta mamma, moster och min kusin på väla. När vi hade gjort det så åkte vi hem, jag åt lite, sen kom Jennifer och då gjorde jag vod mig för att Malte och Rebecca skulle komma, när dom kom så gick vi och handlade mat, pizza. Gick hem är och åt, mums. När vi hade gjort det så gick vi ut, vi gick bland annat ner till min och Jennifers ex skola, fotade lite med Maltes systemkamera. Sen gick vi till Stora Lekan, fotade lite där, sen blev det hem här och vi tittade lite på dans, roligt, sen har vi fotat lite. Har tyvärr inga bilder, men kommer kanske senare. PUSS på denna dagen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0