Fredagen + Lördagen<3

Hejsan<3

Nu i helgen har det varit Disco-SM, det är därför som jag inte har skrivit. Denna helgen började med att Jag, Erika och Mamma stack och solade, mamma sa att jag skulle sola för jag var jätteblek. Efter det stack vi ner till stan och käkade, mums, sen stack vi upp till stattena, för att ta bussen till Västerås. Hade roligt på bussen. När vi kom upp till Västerås, så skulle vi äta Tacos, var inte gott. Sen Gick vissa ut ett tag, det lilla vi såg av stan var jättemysigt. Sen var det bara till Hotellet och sova, för jagskulle upp 6 nästan morgon. Så gick jag då upp 6 för at sminka mig och sätta på mig lösögonfransarna, sen blev det frukost, gott. Sen bar det av mot Bombardier Arena. Först var det invigning, skulle dansa SM-dansen som nästan ingen från Danshuset kunde. Sen började tävlingen, jag skulle in och dansa i Rond 2, gick vidare därifrån, sen nästa skulle jag dansa Rond 9, gick vidare därifrån, nästa skulle jag dansa Rond 19 som var min sista normala, gick vidare därifrån, sen skulle jag dansa Rond 31, som var min semifinal, gick vidare därifrån, sen skulle jag dansa min final i Rond 48. Sen var det pris utdelning, och jag blev 6:a, och på SM så får alla som går till final en medalj. Sen när prisutdelningen var slut så bar det av mot hotellet, ingen ville äta pizza där, för det var ingen som tyckte att maten på freagen var god. Jag, mamma, pappa, Theres, Theres föräldrar, micke, Jessica, Mathilda och Mats gick till en Pizzeria i närheten.
Sen var det bara att gå tillbaka till hotellet för man skulle ju upp 6 nästa morgon oxå.
Skriver snart om söndagen oxå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0