Var tävling i förrgår!<3

Hejsan<3

Det var tävling i lördags, man kan väl säga att det var en lyckad dag för danshuset, här kommer lite resultat:
Jag:
Singel disco: 1:a, gick upp i silver
Grupp: 4:a
Par:6:a

Mathilda:
Singel: 3:a
Grupp:4:a
Par:6:a

Therese & Jessica:
singel:4:a
Par:1:a, gick upp i guld


Miranda och My:
Par:3:a
Singel:6:a

Emilia:
Singel:1:a
Par:4:a

Amamda:
Singel:2:a
Par:4:a

Erika:
singel:6:a

Sara och Angelica:
Sara:
Singel:1:a
Par:1:a

Angelica:
Singel:8:a
Par:1:a

Emma:
Singel:2:a

Linnea:
Singel disco:3:a
Singel street: 2:a, gick upp i guld

Nu har jag inte fler resultat som jag kommer ihåg!<3

Jag kan berätta lite vad jag har gjort idag och igår, jag har varit sjuk, oturligt nog, men imorgon blir det skola iaf, jennifer har oxå varit sjuk, vi smittade väl ner varandra på bussen, Mathilda kände sig oxå lite dålig, har väl råkat smitta henne oxå.
Men nu har jag inget mer att säga<3
PUSS & KRAM♥
 

PS: kommer kanske lite bilder senare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0