Hemma från Göteborg nu:D

Hejsan gott folk<3

Jag tror att jag är världens gladaste människa just nu. Som vissa kanske vet så var jag i Göteborg igår, först så var jag och mina föräldrar på freeport, i typ 4 timmar, vi shoppade ganska mkt där, jag fick ett par skor, tack för dom. Sen åkte vi till nordstan, gick runt och åt där, var slagsmål där. Efter det så åkte vi till scandinavium, stavning? Jag och mamma skulle se Tokio hotel, Vi fick typ stå i kö i 20 min, så det var inte så farligt, men det var ganska kallt. Jag köpte en th tröja för 100kr, en mugg för: 120kr och efter konserten så köpte jag en planch för:50kr. Mamma tyckte att konserten var över förväntan bra. Efter konserten som var den bästa i mitt liv, åkte vi hem mot skåne, var hemma kanske 1 inatt, sov typ hela vägen hem, var skit trött. Kommer lite bilder här nere sen.

Tokio hotels entre var ascool, kommer bild på det sen. Föresten så hoppas jag att nästa konsert blir med Jennifer, skulle varit så jäkla roligt, inte för att det inte var roligt med mamma.

Tack mamma för att du hängde med!!!<3



Dom gjorde entré i denna, denna gigantiska boll öppnade sig
och ut från den kom Bill!♥



Kanske inte världens bästa bild, men såhär såg det ut!♥



Nu kommer det lite fler bilder men jag orkar inte skriva om
dom♥













Jag har jätte många fler bilder, men orkar inte lägga upp
fler!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0