Disco stick<3

Hejsan<3

Jag lever, jag har inte bloggat på ett tag för att jag inte har haft något att skriva om, men nu kan jag berätta lite om veckan som hunnit vara!<3

I lördags så gick man upp halv 2 (på natten) gick upp duscha, sen vid 3 (på natten) bar det av mot stattena, där väntade en buss som skulle ta oss till Åmål. Var tävling, men jag tävlade inte, eftersom Mathilda var skaddad. Köpte lite saker på tävlingen som jag ska ha på tävlingen på lördag. Men på lördag natt bär det av mot åmål, tävling igen, men denna gången så ska jag tävla, JIPPI:D
Men tillbaka till vad som har hänt dom senaste dagarna, i söndags var det friträning, jag och Mathilda la till lite nya steg och så, nu är vi nöjda med vår dans, inte för att vi inte var det innan men, men.
I måndags så hade vi studiedag, fast var typ tvungna (stavning) att plugga lite, men jag var med mathilda, vi var på väla, och på fritidsgården, vid typ kvart i 7 tog jag och Mathilda bussen till dansskolan. I tisdags, så var det skola, skulle egentligen sluta 4 men idrottsläraren hade typ inte ätit och blabla, men skönt var det iaf att slippa idrotten. Efter skolan stack jag och Jennifer ner till stan för att träffa min mamma där. jag skulle köpa en skinnjacka men den var slut, och dagen innan så ar den oxå slut, men idag så var den inte slut, kostade 140:-
Var dans idag, inte så jätte roligt:(
Men nu orkar jag inte skriva mer<3
PUSS & KRAM♥


På tävlingen i lördags så köpte jag 1 rosa och 1 svart fjäder
som jag ska ha i håret på lördag i min singel<3


Man kanske inte ser så bra vad det är, men det är löshår som
jag ska ha på lördag<3



Kanske inte världens bästa bilder men ni får nöja er, detta är
då min skinnjacka som jag köpte idah!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0