En helt underbar dag trots vädret:D<3

HejsanHoppsan:)<3

Idag fick vi börja en halv timme senare än vanligt alltså halv 9, då hade vi brännboll, och det var A mot B, och gissa vilka som förlorade jo, B, och vems fel är det? Känn dig inte utpekad Gustav!!:D haha, skoja. Efter brännbollen så hade vi tyska, riktigt soft lektion, tittade på film. Sen hade vi ännu en soft lektion, hade typ något med någon bildgrej. Sen var det Lunch, efter lunchen så hade vi NO-prov, gick ganska bra, sen slutade vi. Jag och Jennifer stack med underbara Rebbe hem, efter lite tittande i gamla skolkataloger så bar det av mot stan för att äta, käkade Mc, på MC, så träffade jag Vicci. Sen stack vi hem till Rebbe igen, var väldigt flummiga. Vi gick och mötte Malte för att vi skulle på konsert. Konserten var riktigt bra!!:D Efter stack jag och Jennifer till busshållplatsen och där står skitmånga från vår klass, på bussen ner till stan fick vi följe av gustav:)<3

Nu har jag inget mer att skriva än Tack för en helt sjuk och underbar dag!!:)<3333

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack sj <33



love u:*<3

2010-06-11 @ 14:19:23
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0