Svar på frågestunden

Det var bara jennifer som ville ställa frågor, så jag svarar på alla hennes frågor ;)<3




Fråga 1:
vem/vilka är din bästa vän/vänner? :D:D:D <3<3

Svar:
 Du (Jennifer), Rebecca och Mathilda :D<33333



Fråga 2:
vilka i ditt liv är viktigast för dig?

svar:
Mina föräldrar och alla min vänner såklart ;)<3



fråga 3:
vad vill du bli när du blir stor? :)<333

Svar:
Jag tror att jag bli något inom dansen, för dance is my religion :D<3



fråga 4:
vilka är dina favorit artister, och skådespelare och sånt? :D<33

Svar:
Favorit band: Tokio Hotel <3
artist/artister: Jusin Bieber, Eric saade, finns säker fler, men kommer inte på nu ;)<3
Skådespelare: Taylor Lautner ;)<3



Fråga 5:
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
vart isf? :D:D <33333

Svar: Jag vill tatuera mig, men vet inte om jag vågar: isf vill jag ha mitt namn nere vid höftbenet och en ros på sidan av vaden :)
Jag vil även pierca mig, men jag vet inte om jag vågar: isf vill jag ha piercing i navlen ;)<3



Fråga 6:
har du nånsin gjort ngt du ångrar?

Svar:
Inte vad jag kommer på



Fråga 7:
Vem kan du berätta allt för? <33

Svar: Dig (Jennifer) och mathilda



Fråga 8:
Skulle du vilja vara längre? ;)<3

Svar: Nee, det skulle jag nog inte vilja vara x)<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha okej ;)<3333

2010-07-25 @ 23:23:01
URL: http://thjenni.blogg.se/
Postat av: Fiffi :)

OMG Taylor Lautner bästa skådisen :ooo

han är döhet, men kolla på johnny depp han är grym,(pirates of the caribbean, jack. )

& kolla på Alan Rickman, ( spelar sererus snape i harry potter.) dom är grymma! :o

Sångare, eric saade? HAHA,visst han är bra men finns bättre :)

2010-07-28 @ 20:14:28
URL: http://aaalwaysfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0