Jag hatar snö!!

Hejsan Bloggen<3

SNÖ, SNÖ, JAG HATAR VERKLIGEN SNÖ!!!! Kan det inte bara bli sommar, jag längtar som fan, jag vill kunna bada och framförallt bli brun!<3
Men aja, idag har det varit skola, som vanligt. Vi hade prov idag, gick faktiskt bra, och igår så fick vi reda på vad vi fick på tyska provet, jag fick VG är faktiskt nöjd. Efter skolan så följade jag med Jennfier hem, vi fikade, och sen stack vi till BK och handlade mat, var skit gott. Sen så provade vi Jennifers kläder,  var skit roligt!<3
Tack för en skit rolig dag, Jennifer!<3

A LOTS OF LOVE
//Jazmine♥


Kommentarer
Postat av: den bästa:D

tack själv bby<3

2010-01-29 @ 14:32:17
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0