Här kommer ett test!<3

Du som liten:
1. Vad hette din första bästa vän? : sofia...
2. Vad hette din första kärlek? :  Ludvig tror jag.i 6års -.-
3. Vilken var din favorit rätt? : hm..vet inte.



4. Vilken var din favorit färg? : säkert rosa
5. Vart bodde du? : stan



6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? : jag vet inte :p
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? : när jag skadade mig tror jag.
8. Vad ville du bli när du blev stor? : kändis
9 Vem var din favorit? : min kusin marléne
10. Vilket godis tyckte du bäst om? : choklad

Nu
1. Vad heter din bästa vän? : Jennifer<3
2. Vad heter/hette din senaste kärlek : ...
3. Vilken är din favorit rätt? : pizza
4. Vilken är din favorit färg? : jag vet inte, har många!<3
5. Vart bor du? : på ättekulla
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? : vet ej, mkt !
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? : mkt har hänt.
8. Vad vill du bli? : fotograf, nåt inom dansen elr stylist
9. Vem är din favorit? : måånga <3
10. Vilket godis är din favorit ? : surt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0