HAHA!<3

Hejsan Bloggen<3

Jag och Jennifers besök på BK igår
Haha, jag måste berätta vad som hände när vi skulle beställa!<3

Jag: Jag vill ha 2:st 10:or
Kassören: Okej, då blir det 20kr
Jag och Jennifer gapp flabbade!<3
Så roligt!!!<3

Haha, vi var oxå inne på CG innan BK, där handlade vi ett choklad, det fick inte jennifer och så när vi gick hem så sa jag en rolig sak som vi oxå gapp falbbade åt:

Jag:Ge mig chokladet, ge mig chokladet!!
(Jennifer skulle vara sin mamma) : Vad va det du sa att ni hade handlat??
Jag:Ge mig pommesen, ge mig pommesen!<3


HAHA!<3<3

A LOTS OF LOVE
//Jazmine♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e roligare om man hör det (a <3

2010-01-29 @ 17:43:13
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0