Dagen:)

Hejsan Bloggen<3

Idag vaknade jag vid 12.00.
Jag gick upp och satte mig vid toan för att bajsa, haha nee men skoja, jag satte mig vid datan!<3
Sen messade jag Jennifer för att höra om hon kunde hänga med till väla.
Vi stack till väla kanske vid halv 2, jag vet inte när var hemma, men kanske vid 4!<3
Jag köpte en sjal, en berlock och ett armband! <3
Kommer bilder längre ner sen!<3
Men ja, efter väla så delade jag ut reklam, som jag gör varje söndag, sen kom Jennifer hit, vi har typ inte gjort så mkt men ja, vi hade skoj iaf. Jennifer åt hos oss, jag vet inte riktigt vad det var som vi åt, men gått var det iaf.
Jennifer stack hem vid kanske kvart över 8, sen dess har jag bara sutit vid min älskade data!<3



Armbandet från cubus



Okej, igga mitt ansikte, men det är sjalen från
Gina



Här berlocken som jag köpte på UR & PEN!<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

7 hjärtan i detta inlägget, haha :P <33

sa ju att jag skulle räkna :D

2010-01-17 @ 21:29:12
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0