Dagen:)

Hejsan älsk Blogg<3

Ja, imorse så gick jag upp vid 6 tiden. Jävligt tidigt för att vara mig, men jag var tvungen att duscha och så. Jag stack till skolan vid kvart i 8, skulle möte Jennifer på bron då. Ja var tidigast för typ tredje gången på en el termin, Haha. Ja, vi hade inte roliga lektoner idag. På vår skola har vi öppethus hela denna veckan, BORING, min mamma och Jennifers mamma ska komma till skolan imon, mne vi vill inte det. Ja, efter skolan idag så hängde jag med Jennifer hem, vi skulle göra läxan men det gick inte så bra. Jag stack hem till mig vid kvart över 6, Jennifer följde mig hem. Men jaja, nu sitter jag vid datan, som vanligt!<3

A LOTS OF LOVE
//Jazmine


Kommentarer
Postat av: jennifer

fan som jag skällde ut han och du (A <3



så jävla bra vi e assååå ;) <3

2010-01-18 @ 20:48:37
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0