100113

Hejsan Bloggen<3

Idag så gick jag upp ganska tidigt eftersom det var skola. Skolan var bara så rolig, nu kan man väl säga att jag hatar skolan, men jag älskar folket! <3
Det var inte så speciellt roliga lektioner, asså ämnet då, men bara vissa av folket i min klasss gjode det roligt, och dom som inte gjorde det roligt tror jag att dom vet vilka det är!;)

Efter skolan så stack jag hem till Jennfier, vi har väl inte gjort så mkt, men vi har sutit vid datan och fotat lite bilder, som kommer att komma lite längre ner sen!<3
Ja, snart så ska jag och Jennifer äta, det blir kallops, mums!<3

Jag ska dra hem vid 7 tiden, mamma säger att jag måste städa mitt rum!:(
Det är inte så värst roligt, men det måste göras!<3

Ja, imon blir det skola, som vanligt, jag hoppas att den dan kommer att bli minst lika rolig som denna!<3

Men ja, nu kommer vissa av dom bilderna som jag och Jennifer tog innan!<3












Jag hoppas att ni gillar dom! <3

A LOTS OF LOVE
//Jazmine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0