100106

Hejsan älskade Blogg<3

Ja, igår så vaknade jag upp hos Mathilda, vi skulle egentligen till laserdome, men vi pallade inte, så ringde Fille oss och frågade om vi ville va med honom. Ja, sen kom han till pålsjö. Sen messade mamma mig och sa att vi skulle till min morbror.
När dom hade hämtat mig så åkte vi inte till min morbror utan vi åkte till "bilpartner" vi skulle titta på Erik Grönwall<3<3 och Calle kristiansson...
Efter att dom hade uppträtt så singnerade dom sina skivor och jag köpa såklart en skiva som Erik fick singnera, jag fick en kram av honom och så blev jag fotad med honom<3

Jag måste bara berätta en skit rolig sak, när dom uppträdde så var där två såna små tjejer som var fick följa med upp på scenen som stog och dansade, så gulliga var dom!<3

Men efter att dom hade singnerat och så, så åkte jag, mamma och pappa hem till min morbror.
Men ja, nu ska jag in i en varm dusch!<3



A LOTS OF LOVE
/Jazmine♥ 

Kommentarer
Postat av: dinbby<3

neeeeeeeeeeeej ajag vill också träffa han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(



2010-01-06 @ 15:46:54
URL: http://thjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0