God morgon:)

Hejsan Bloggen<3

Igår så va jag med Jennifer vi satt vid datan och sen så va vi ute. Vi hade roligt som vanligt, jag fick hjälpa henne att adda kontakter till hennes nya msn, tog ganska lång tid.

Idag så vet jag inte om jag ska va med en gammal barndomskompis, men jag hoppas det, för vi har inte vatt på jätte länge. JAG SAKNAR HENNE! Imonrgon så är det 1 vecka tills jag åker till Göteborg för att se TH, jag längtar som in i. Vad händer på dom dagarna som är kvar av lovet då? Själv ska jag träffa lite folk, typ Isabell, Isabella och några andra tjejer från klassen. Isabell är typ Jennifers kompis tror jag, ska träffa henne på väla om vi hinner, och sen med Isabella och några andra tjejer från klassen så ska vi nog ha en myskväll. På fredag, (alltså imon) ska man nog hitta på något med mamma och pappa, mysigt.

Ha det bäst!♥



Får bli en bild på mig och Jennifer!<3


Kommentarer
Postat av: Denise

Awee, saknar dej mer <3

Förlåt för att jag ntkunde va men jag skulle till stallet :/ <3

SKA TRÄFFAS SNART.. <33

2010-02-26 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0