18:de Februari

Hejsan Bloggen<3

Jag vet, det var skit längesen som jag skrev, men ni får stå ut med det nu, för från och med nu så ska jag lägga ner lite mer tid på skolan än vad jag gjorde när jag gick på förra skolan. Som vissa kanske vet så har jag och Jennifer bytat skola til Mp, vi har det skit bra där, nya vänner och allt, det ända som kanske kan vara lite jobbigt ibland, som när man börjar 8, så måste man ta bussen 7, men det går bra!<3
Idag då, så började vi 8, jag och Jennifer tog bussen 06:55, och så var vi på Mp 07:35 ungefär!<3
Efter skolan så hämtade mina föräldar oss, dom körde mig och Jennifer hem till mig, vi har nte gjort så mkt, men haft kul, och det är det viktigaste!<3
Imon så är de friluftsdag, inget roligt alls. Jag och Jennifer ska vara där vi som vi allra minst ville, bollsporter, det suger jag på!:(
Men aja, snart så är det lov, ska bli skönt att få vara ledig lite!<3
Men aja, nu har inget mer att skriva.
Ni får ha det så bra, till nästa gång!<3

A LOTS OF LOE
//Jazmine♥



Kanske inte världens bästa bild, men vem sa att man alltid måste vara fin på bild?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0