Sitter just nu hem...

Asså ni får ursäkta min dåliga uppdatering men pappa har inte fixat min data än :/ Men när han har gjort det så lovar jag att det kommer bli bättre uppdatering :D Men tills dess så får ni nöja er med den lilla som det blir :/

Men just nu sitter jag hemma hos bästa Lagerqvist och vi ska snart göra Pannkakor :D, vet inte riktigt vad vi ska göra med vi hittar väl på något :)

Idag så vaknade jag vid 20 över 10 och då tittade jag på Våra bästa år, så jäkla bra (Y) Efter det så käkade jag frukost sen gjorde jag vid mig och sen gick jag och mamma ut till bussen och på bussen sitter min moster och kusin :D Vi skulle ner till Carina för att jag och moster skulle klippa oss :D Sen bestämde jag mig för att va med Amanda och då kom Ola och hämta mig och nu sitter jag här :D

PUSSHEJ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0