Dag 3, morgon rutiner

Om det är vardag:

Då går jag först upp och duschar, sen väljer jag kläder som tar ganska lång tid, HAHA :/ Sen tar jag på mig, sen brukar jag föna håret, sen sätter jag i min plattång och medans den blir varm brukar jag äta. När jag har ätit klart plattar jag håret, sen när jag är klar så sminkar jag mig och borstar tänderna. Sen typ 10 min innan bussen går till skolan så går jag ut :D

på helgen:

Då brukar jag vakna ganska sent, jag går upp och tittar på tv, typ efter en timme äter jag. Sen sätter jag mig vid TV:en igen, HAHA. Jag tar ganska lång tid på mig på helgen :/ Sen efter ett tag så tar jag på mig och plattar håret och sminkar mig och borstar tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0