Väla i förrgår<3

Hejsan Hoppsan<3

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har varit sjuk, och då har jag bara legat i soffan och tittat på tv. Men iaf i förrgår var jag på väla med mamma, handlade en klocka, sjukt fin, kommer bilder, elr bilder. Efter väla så kom faster, hennes man, mina kusiner och farmor hit, trevlans. Så sjukt gulliga mina kusiner är. Igår var jag med dedde, elin och enzo. Vi hängde med dedde på hopptävling, hon gick felfri, grattis<3
Efter så stack jag, dedde och elin hom till dedde, bestämde oss för att dra och köpa pizza, sjukt gott var det. Dedde messade Lina och frågade om hon ville hänga med ut, så stog vi 4 och snackade lite. Sen stack jag, dedde och elin hem till dedde, fotade och lite sånt, roligt. Sov hos dedde gjorde vi oxå. Vaknade av hundarna, vet inte riktigt var klockan var. Efter dedde åkte jag hem till Mathilda, efter att hon hade gjort ve sig stack vi till fritidsgården, roligt. När vi skulle hem till henne så missade vi bussen och fick gå, åt gott när vi kom hem till henne, mina föräldrar hämtade mig, och nu sitter jag här!<3




Är den inte fin?<3

Kommentarer
Postat av: mathilda håkansson

DEN ÄR FETT FIN GUMMAN! :D <3

2010-04-01 @ 22:30:02
URL: http://baramathildas.blogg.se/
Postat av: Denise

Du e bääst gumman :D <3

kul att du ville följa med til tävlingen fast dte va kallt (aa)

Kul när vi sov över ;pp

Fast hundarna kan fan ta och slänga sej i väggen ;p

Älskar deej :D <333

2010-04-05 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0