26 APRIL

Hejsan<3

Solen har varit framme i kanske 3 dagar nu, så sjukt skönt.

Lördags:
I lördags så stack jag och mamma hem till Rebecka för att ha möte där, dom som var på mötet var: Jag, mamma, Mathilda, Marie, Rebecka och Mats, Mötet höll på i kanske en timme, efter mötet tog jag, mamma, Mathilda och Marie bussen ner till stan, jag och mamma gick för sig, Mathilda och Marie för sig. Jag fick en klänning till avslutningen, ett par leggings, och en kofta. Kommer bilder på allt förutom på klänningen för den har jag inte fotat. Efter stan så åkte alla till Danshuset för det skulle va hår och smink på petras hårstudio, riktigt nice. Först var det håret, jag fick locka linneas hår med plattång, och sen fick hon locka mitt hår med en lockgrej, vet inte vad den heter. Sen blev det lite smink, och daniel som då frisören heter, gjorde något med glitter på mina läppar riktigt nice, men var tvungen att ta bort det sen, för det sved och brände på mina läppar.

Söndags:
I söndags så gick jag upp vid 8, jag och mina föräldrar åkte till väla vid halv 11 kanske, för vi skulle köpa glitter, men det blev inte så, vi gick in på Gina för vi skulle byta min klänning till en annan färg. Sen stack vi till Danshuset, vid halv 12, mn träningen var inte föräns 12, så vi gick in på hemköp och handlade varsin glass, mums. Sen när klockan blev 12 gick vi in på Danshuset, träningen började, och det gick bra, sen direkt efter så var det friträning, gick oxå bra.  När jag tränade så var mina föräldrar på väla, dom handlade lite grejor till min dräkt, som kommer bli helt underbar.

Idag:
Idag var det först skola, efter det tog jag och Jennifer bussen hem, när jag kom hem satte jag mig lite vid datan, och sen stack jag och mamma till Butterick´s, för att köpa lösögonfransar, och hittade några jättefina.
Sen var det träning. Och nu sitter jag här!<3



Mina leggings med nitar på<3



Min kofta<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0